جستجو

مطالب مرتبط

عصرانه با طعم نهج البلاغه



علیان گفت: امام جمعه شهرستان تنکابن عصر روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته از ساعت ۱۸و۳۰دقیقه با حضور در کانون مصلی نهج البلاغه حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) را برای تمامی گروه های سنی تفسیر می نماید.

« سلمان محمدعلیان » شنبه 29 تیرماه ضمن تشریح برنامه های اوقات فراغت کانون مصلی تنکابن به خبرنگار شبستان در ساری گفت: مصلی به عنوان یک قطب فرهنگی در شهرستان جایگاه خاصی در بین نوجوانان و جوانان دارد از این رو فعالان فرهنگی کانون مصلی با هدایت های امام جمعه محترم تلاش دارند تا این جایگاه بیش از پیش تبیین شود.
مدیرمسئول کانون مصلی تنکابن با بیان اینکه تقویت فعالیت های این کانون به ویژه برنامه های اوقات فراغت با هدف جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به فعالیت های این کانون و حضور منسجم در نمازجمعه صورت می گیرد ، افزود: بیشتر فعالیت های این کانون با همراهی حجت الاسلام پوراکبر امام جمعه محترم انجام می شود.
وی از برگزاری عصرانه با طعم نهج البلاغه در عصر روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته از ساعت 18و30دقیقه خبر داد و اظهار کرد: امام جمعه شهرستان تنکابن با حضور در کانون مصلی نهج البلاغه حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) را برای تمامی گروه های سنی تفسیر می نماید که بحمدالله از اقبال عمومی برخوردار است.
علیان با بیان اینکه زیارت جامعه کبیره نیز روزهای شنبه از ساعت 16با حضور حجت الاسلام هدایتی امام جماعت کانون مسجد جامع برای مخاطبین کانون مصلی تفسیر می شود، یادآورشد: کلاس های قرآن، نقاشی و ریاضی ویژه نونهالان، کودکان و نوجوانان در روزهای یکشنبه و سه شنبه دایر است.
وی با بیان اینکه کلاس های ورزشی و اردویی در بحث تربیتی و جذب نوجوانان به مسجد اثرگذار است، گفت: علاقه مندان به ورزش تکواندو به همت کانون مصلی در مراکز ورزشی شهرستان نام نویسی می شوند.