جستجو

مطالب مرتبط

اهدای کتاب تمام نهج البلاغه به مدرسه علمیه امام موسی کاظم شادگان



حجت الاسلام محمد فرامرزی، مدیر حوزه علمیه امام موسی کاظم (ع) شادگان، از اهدای کتاب «تمام نهج البلاغه» به حوزه خبر داد و گفت: اهدای کتاب در هفته کرامت و ایام ولادت امام رضا (ع) به هنگام حضور طلاب و مدیریت مدرسه در مشهد مقدس از سوی حجت الاسلام سید صادق موسوی شیرازی و بنا به خواست مدرسه صورت گرفت.
مدیر حوزه علمیه امام موسی کاظم (ع) شادگان  افزود: کتاب تمام نهج البلاغه حاصل زحمات ارزنده حجت الاسلام موسوی شیرازی است که تألیف آن ۲۸ سال طول کشید و ۸۰ هزار جلد کتاب مطالعه شد.
حجت الاسلام فرامرزی با تأکید بر ضرورت معرفی کتاب تمام نهج البلاغه ادامه داد: کتاب مزبور در برگیرنده همه خطبه‌های امیرمؤمنان است که امیدواریم با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان به سراسر حوزه‌های علمیه استان معرفی شود.
وی با بیان اینکه کتاب در هزار و ۵۰۰ صفحه تهیه شده است، خاطرنشان کرد: آیات مکارم شیرازی، جوادی آملی، وحید خراسانی و مصباح یزدی بر کتاب مزبور تقریظ نوشتند و چنین کتابی اشکالات وارده به نهج البلاغه مبنی بر اینکه خطبه‌های نهج البلاغه از مبطلات است را باطل کرد.
مدیر حوزه علمیه امام موسی کاظم (ع) شادگان بیان داشت: از آنجا که وهابیت در مناطقی از استان رسوخ کرده است نشر و تبلیغ کتاب تمام نهج البلاغه کمک شایانی برای مقابله با اندیشه‌های وهابیت می‌کند.