جستجو

مطالب مرتبط

جشنواره بین المللی شعر نهج البلاغه در اصفهان برگزار می شود



به گزارش خبرنگار خبرگزاری-شبستان در اصفهان،سیدرضا مرتضوی با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی شعر نهج البلاغه با نام«بهشت بیان» و تقدیر از آن گفت: ضرورت توجه به این جشنواره تعلق آن به حضرت امیرالمومنین است که می تواند گامی در جهت تربیت نسل آتی باشد.
 سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان افزود: شعر هنری است که بخش های مختلف جامعه را در برمی گیرد و یکی از موثرین و کارآمدترین عرصه های هنری است و نباید از قدرت آن غافل شد.
و ی با بیان اهمیت جایگاه ویژه اصفهان در شعر تصریح کرد: شعر ابزار تاثبرگذاری در جامعه است و تا مدتها این اثر در جامعه ماندگار خواهد شد بنابراین توجه و همراهی با جشنواره ای که موضوع آن امام اول شیعیان مسئله ای مهم است.
مرتضوی چهره های ماندگار اصفهان در حوزه شعر را افرادی تاثیرگذار خواند و ادامه داد: امیدواریم این جشنواره اثرات ارزشمندی برای آینده اصفهان و تربیت نسل آینده به دنبال داشته باشد.
گفتنی است جشنواره گذشته با همکاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان برگزار و مراسم اختتامیه آن مزیین به پرچم مقدس مرقد مطهر امام رضا(ع) شد.
مهلت ارسال آثار به این جشنواره 10 مرداد ماه است. شیوه ارسال آثار به صورت الکترونیکی بوده و شاعران می بایست آثار خود را به پست الکترونیکی nahjolbalaghe1001@gmail.com و یا حساب کاربری دبیرخانه در تلگرام به آدرس @nahjolbalaghe1001 ارسال نمایند.
راه ارتباطی با دبیرخانه شعر بیان از طریق تلفن دبیرخانه۰۹۱۳۹۲۷۵۴۷۷آماده پاسخ گویی به هنرمندان است.