جستجو

مطالب مرتبط

برنامه های فراکسیون غدیر و نهج البلاغه مجلس شورای اسلامی برای دهه ولایت و ایام غدیر



رییس فراکسیون غدیر و نهج البلاغه مجلس شورای اسلامی برنامه های این فراکسیون برای دهه ولایت و ایام غدیر را تشریح کرد.

حجت الاسلام «حسن نوروزی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد برنامه های فراکسیون غدیر و نهج البلاغه مجلس شورای اسلامی برای دهه ولایت گفت: ما معتقدیم غدیر مکمل اسلام است و باید بزرگ داشته شود.
رییس فراکسیون غدیر و نهج البلاغه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فراکسیون غدیر هر ساله برنامه هایی را برای این ایام در نظر می گیرد که از آن جمله صدور بیانیه و همچنین انجام مراسم های خاص در حوزه های انتخابیه نمایندگان است. امسال نیز در بیانیه ای نمایندگان را به این موضوع دعوت خواهیم کرد که در دو هفته ای که در حوزه های انتخابیه شان هستند برای بزرگداشت مراسم غدیر برنامه های ویژه و خاصی داشته باشند.
وی بیان کرد: سخنرانی حول محور غدیر، برگزاری جشن و همچنین شب شعر غدیر و برگزاری مراسم های خاص و تبیین مسایل نهج البلاغه در مساجد سراسر کشور از جمله برنامه هایی است که ما نمایندگان را در حوزه های انتخابیه شان برای برگزاری آنها تشویق و دعوت به همکاری کردیم.
وی تصریح کرد: البته قرار است نشست بزرگ غدیر از طرف مجلس در صحن و با حضور دستگاه ها و متولیان امر و همچنین نمایندگان مجلس برگزار شود که زمان دقیق آن مشخص نیست./