جستجو

مطالب مرتبط

گنجشک‌ها تب کرده‌اند



«گنجشک‌ها تب کرده‌اند» آخرین جلد از مجموعه کتاب‌های «قصه‌های نهج‌البلاغه» از سوی انتشارات آستان قدس رضوی (به‌نشر) منتشر شد.
این کتاب نوشته مجید ملامحمدی، روایتگر داستان‌هایی کوتاه برگرفته از نامه‌ها وآخرین جلد از مجموعه کتاب‌های «قصه‌های نهج البلاغه» است. حکمت‌های نهج البلاغه با زبانی روان و آموزنده برای کودکان است که عاطفه ملکیجو آن را تصویرگری کرده و در ۳۶ صفحه مصور رنگی منتشر شده است.
مجموعه «قصه‌های نهج البلاغه» شامل شش جلد کتاب است که پنج جلد اول این مجموعه با عنوان‌های «درختی که حرکت کرد»، «در مهمانی پولدارها»، «گرسن‌های که سیر نمیشود»، «لطفاً بگویید نمیدانم»، «ابر‌ها منتظرند» در سال ۱۳۹۷ منتشر شده است.
جلد ششم این مجموعه با عنوان «گنجشک‌ها تب کردهاند» در قطع رحلی و شمارگان دو هزار نسخه منتشر شد که با انتشار این جلد، کار نگارش مجموعه کتاب‌های «قصه‌های نهج‌البلاغه» برای کودکان به پایان رسید.
به نشر این مجموعه را که از سری «کتاب‌های پروانه» است، در قطع رحلی با شمارگان دو هزار نسخه منتشر کرده و با قیمت ۱۳۰ هزار ریال در دسترس کودکان قرار داده است. علاقه مندان برای تهیه این کتاب میتوانند به نشانی اینترنتی: behnashr.com یا فروشگاه‌های کتاب به نشر در مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.